احسان كامراني در ديدار با احسان كامراني ، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي هرمزگان ، بر موقعيت استراتژيك منطقه هرمزگان و موقعيت آن در كريدور شمال-جنوب تأكيد كرد: و مناطق آزاد تجاري و حمل و نقل اين ولسوالي با ساير ولايات متفاوت است. در استان هرمزگان ، 13 مركز و 157 آموزشگاه فني و حرفه اي …
منبع: سرخط نيوز
اجراي طرح توانمندسازي دانشجويان با رويكرد اشتغال
اجراي طرح توانمندسازي دانشجويان با رويكرد اشتغال https://head-line.ir/2021/اجراي-طرح-توانمندسازي-دانشجويان-با-رو/ سرخط نيوز Fri, 15 Jan 2021 15:21:26 0000 استان ها https://head-line.ir/2021/اجراي-طرح-توانمندسازي-دانشجويان-با-رو/
احسان كامراني در ديدار با احسان كامراني ، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي هرمزگان ، بر موقعيت استراتژيك منطقه هرمزگان و موقعيت آن در كريدور شمال-جنوب تأكيد كرد: و مناطق آزاد تجاري و حمل و نقل اين ولسوالي با ساير ولايات متفاوت است. در استان هرمزگان ، 13 مركز و 157 آموزشگاه فني و حرفه اي …
منبع: سرخط نيوز
اجراي طرح توانمندسازي دانشجويان با رويكرد اشتغال
احسان كامراني در ديدار با احسان كامراني ، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي هرمزگان ، بر موقعيت استراتژيك منطقه هرمزگان و موقعيت آن در كريدور شمال-جنوب تأكيد كرد: و مناطق آزاد تجاري و حمل و نقل اين ولسوالي با ساير ولايات متفاوت است.
در استان هرمزگان ، 13 مركز و 157 آموزشگاه فني و حرفه اي مستقل در بخشهاي خدمات ، كشاورزي ، صنعت و هنر فعاليت مي كنند و بيش از 60 مدرسه مستقل در بندرا عباس براي ايجاد مشاغل ، شغل و آموزش هاي حرفه اي كار مي كنند. آنها براساس نيازهاي جامعه و استانداردهاي آموزشي مشاغل ايجاد مي كنند.
مدير آموزش فني و حرفه اي هرمزگان مدير مهارت مهارت براي دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه در ايالات متحده آمريكا وي گفت: “مراكز پروژه در اين راستا براي كمك و حمايت از دانشجويان جوياي كار و بي كفايت كار خود را آغاز كرده اند.”
از نظر توسعه مهارت هاي مهارت آموزي و مهارت هاي دانشجويان ، مي توان با استخدام يك طرح ملي “تعامل و همكاري موثر با دانشگاه” با توسعه مهارت هاي دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه از طريق استخدام ، توانايي استخدام منطقه را به دست آورد.
كريمي گفت: هدف تعيين شده در اين بخش مبتني بر استانداردهاي بين المللي است و “يكي از برنامه هاي كليدي طراحي شده براي ايجاد امكان فارغ التحصيلان در ايجاد مهارت بر اساس پر كردن شكاف ها و شكاف هاي موجود است.” بهتر و كارآمدتر اجرا كنيد.
وي گفت: “اين شورا اداري را براي كاهش بيكاري و جلوگيري از آسيب هاي اجتماعي و همچنين كاهش غيرقانوني ايجاد خواهد كرد.” اين متخصص با ايجاد توازن بين جمعيت و اشتغال در تلاش براي رشد مشاغل است.
مديركل آموزش فني و حرفه اي استان هرمزگان با تأكيد بر اهميت فرهنگ شغلي و مهارت آموزي براي اشتغال جوانان گفت: نياز به فرهنگ كار تنها با افزايش همكاري و همكاري و با پر كردن خلا gapها قابل دستيابي است.
كاميي ابراز اميدواري كرد كه با فراهم آوردن متخصصان ماهر و تاثيرگذار در بخش معدن با همكاري دانشگاه آزاد ، اقدامات واضح و مثري در اين زمينه جهت اشتغال زايي و تأسيس مراكز تجاري انجام شود.
تغيير رشته دانشگاه آزاد اسلامي منطقي است
در ابتداي اين نشست ، رئيس شوراي ويژه تحقيقات و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي هرمزگان پيام خوش آمد گويي را به حاضران رساند و گفت كه آنها با اداره فناوري و آموزش حرفه اي نخست وزير هرمزگان تفاهم نامه امضا كرده اند.
“امروز دانشگاه آزاد اسلامي فراتر از مأموريت آموزشي و پژوهشي عادي خود به حوزه تحقيق و توسعه در زمينه هاي كارآفريني ، فناوري ، كارآفريني ، توليد و غيره منتقل شده است.”
با شناخت بالقوه دانشگاه آزاد اسلامي هرمزگان به عنوان بزرگترين مجتمع آموزشي و پژوهشي در منطقه هرمزگان ، آزمايشگاه هاي مسلح ، آزمايشگاه هاي تخصصي ، آزمايشگاه هاي تخصصي ، معلمان باتجربه و زيرساخت هاي آماده براي فعاليت در اين كشور يادآور شد: وي بدون صرف بودجه اي استان را در اختيار گرفت و تاكنون ماموريت علمي و پژوهشي خود را با موفقيت به پايان رسانده است.
دانشگاه آزاد اسلامي سيباني گفت: “امروز دانشگاه آماده ارائه آموزش به دانشجويان در زمينه مهارت هاي حرفه اي و فراهم آوردن فرصت هاي شغلي براي همه است.” مراكز فني و حرفه اي ، صنايع و غيره براي همكاري نزديك و تعامل.
به گزارش آنا ، اين جلسه با امضاي تفاهم نامه (تفاهم نامه) بين دو نهاد ادامه يافت كه براي كارگاه هاي دانشجويي دانشگاه به دفتر فني و حرفه اي عمومي ارائه شد.
پايان پيام (4117)
منبع: سرخط نيوز
اجراي طرح توانمندسازي دانشجويان با رويكرد اشتغال