«مُحاكات»؛ لذت تماشا بي‌مكافات! – دانا نيوز

به مرجع تخصصي موسيقي خوش آمديد

«مُحاكات»؛ لذت تماشا بي‌مكافات! – دانا نيوز

۸ بازديد

منصور زيبيتيان همچنين گفتگوهايي را كه مصاحبه كننده در مورد اينكه كجا زرافه داشته و چه كارهايي انجام داده و دوست دارد در انسان انجام دهد را به خاطر مي آورد و اكنون به جاي گردن طولاني زرافه در دوربين به سراغ حشرات مي رود. افرادي كه در استوديو نشسته اند … طبق گزارش ISA …

«مُحاكات»؛ لذت تماشا بي‌مكافات! – دانا نيوز https://dana-news.ir/2021/03/26/مُحاكات؛-لذت-تماشا-بي‌مكافات-دانا/ دانا نيوز Fri, 26 Mar 2021 04:06:06 0000 عمومي https://dana-news.ir/2021/03/26/مُحاكات؛-لذت-تماشا-بي‌مكافات-دانا/ منصور زيبيتيان همچنين گفتگوهايي را كه مصاحبه كننده در مورد اينكه كجا زرافه داشته و چه كارهايي انجام داده و دوست دارد در انسان انجام دهد را به خاطر مي آورد و اكنون به جاي گردن طولاني زرافه در دوربين به سراغ حشرات مي رود. افرادي كه در استوديو نشسته اند … طبق گزارش ISA …

منصور زيبيتيان همچنين گفتگوهايي را كه مصاحبه كننده در مورد اينكه كجا زرافه داشته و چه كارهايي انجام داده و دوست دارد در انسان انجام دهد را به خاطر مي آورد و اكنون به جاي گردن طولاني زرافه در دوربين به سراغ حشرات مي رود. افرادي كه در استوديو نشسته اند …

طبق گزارش ISA ، مهرداد كدير ده ايران وي نوشت: “به عنوان يك دليل براي تماشاي هر برنامه اي كه L’Mohamed حسيني از آن تعريف مي كند ، ما منتقل مي شويم كه ببينيم منصور زيبيتيان چه پيشنهادي دارد.

افسران هيچ كاري با فوتبال سطحي يا غير برتر ندارند و فرهنگ اسطوره اي شبكه 3 را كه قبلاً در كانال آموزش بود و اكنون در شبكه 2 بود احيا نمي كنند.

در اين بيانيه ، چرا به ميثاق اشاره شده است؟ زيرا هدف برنامه هايي كه افسران روي آن كار مي كنند احترام به مخاطب و انتقال احساس آرامش است و اين گروه يا گروه ديگري هستند كه مي بينند و احساس مي كنند به شما و علايق يا سلايق شما توهين مي كنند!

براي من ، منصور ضبياتيان ، روزنامه نگاري كه بيش از تهيه كننده و برنامه ساز بيشتر روزنامه نگار است و هنوز راديو هفت را به ياد مي آورد ، ناگهان خاطرات مصاحبه با يك شخص سياسي يا اجتماعي را بياوريد آيا زرافه داريد ، با آن چه كار مي كنيد؟ پاسخي كه باعث شد مصاحبه احساس واضحي داشته باشد و او نتواند از جواب فرار كند و شانه هاي خود را بالا بكشد.

به عنوان داور جشنواره مطبوعات در اوايل دهه 80 و حدود 20 سال پيش و به مدت سه سال متوالي در زمينه “مصاحبه” ، دوست داشتم دوستانم اعلام حضور كنند ، اما من براي انتخابات نهايي واجد شرايط شدم. باز هم سبك او ما را به اين انتخابات نمي رساند ، بدهد و حقوق ديگران ناديده گرفته مي شود … حتي اگر او نامه مي پوشد ، از هر مصاحبه گردن زرافه بيرون مي آيد!

سالها بعد ، با اين زمينه ، خيلي دور از چلتنهام ، با وجود تلويزيون ، بوي كاغذ و راديو ، ساده و تميز و عميق و صميمي ، دوباره پاي راديو هفت نشستيم. با ادبيات اين يك فرصت عالي بود

اكنون “جعلي” فرصتي براي تماشاي دوباره آن روزنامه نگار در تلويزيون است و به همين دليل مي توان 10 نكته را به خاطر سپرد.

1. نام برنامه (تظاهر) كمي عجيب به نظر مي رسد. من مي دانم كه اين به معناي گفتن ، گفتن قصه يا نقل قول از شخصي است و افلاطون ذكر مي كند كه اين يكي از دو اصطلاح و روايت اصلي است و به نظر مي رسد با هر دو شبيه “ميم” و افسانه است.

با اين حال به نظر مي رسد كه “كات” در “Mokking” يادآور “كات” در فيلم است و انگليسي نيست!

اين البته درك خود نويسنده است و آقاي ذبيان نيست و من نديده ام كه هيچ بازيگري در اين برنامه از آنها چيزي بشنود ، اما وقتي آن را در قسمت “صحنه” كنار “بچه باش” قرار مي دهيم. “به نظر مي رسد فعل دستور دادن است ، اما يادآور” نمايش “يا” نمايش “يا” عطسه “است كه همان” عطسه كردن “است ، اما آنها همچنين” او او “را مي نويسند. معمولاً انتخاب نام كه ممكن است مبهم يا گمراه كننده باشد

ما همچنين تمايل داريم كه در كلاس ها از بچه ها نام ببريم. نامه ها به فارسي و انگليسي انتخاب مي شوند ، به همين دليل جاي تعجب است كه رامبود جوان نام “نور داك” را براي پسرش انتخاب كرد ، زيرا نام بچه هايي كه با آنها متولد شده بود به نوعي براي دو منظور انتخاب شده است ، و اگر ما به عنوان مثال ، مخاطب آن را دوست ندارد.

۲. برنده “شبيه سازي” بدون شك خود منصور است. در نگاه اول ممكن است از نظر صدا و تصوير چهره مناسبي براي اجرا نباشد و قابل مقايسه با احسن عليچاني يا علي شيا نباشد اما ساير اطلاعات و دانش را در بر مي گيرد و از اين نظر مشابه است به Adel Firdausport ، البته در محبوبيت. و نه جسورانه ، و واقعاً ، نه جويدن

3. گرچه “شيادي” به عنوان “مسابقه” توصيف مي شود ، حداقل در اين چهار برنامه (با حضور نصرالله رادش ، حسنا پناهي و رضا ناجي ، پسر يوسف تايوري) ، تماشاي مسابقه منطقي ندارد. محل رقابت و بايد در مورد آن فكر كنيد

4- در مصاحبه اي كه من قبل از عيد درمورد اين برنامه خوانده ام ، داوران مهمان عادي و حرفه اي در مورد ساختن فيلم تصميم مي گيرند يا خير.مردم عادي داستان خود را درباره همه فراز و نشيب ها تعريف مي كنند. اما در عمل دو اتفاق ديگر افتاد. به جاي افراد عادي ، چهار فرد مشهور يا مشهور داستان زندگي خود را تعريف مي كنند و حتي يكي مانند نصرالله رادش به نويد محمدزاد هشدار مي دهد كه نقش خودش را بازي نكند و اساساً چرا يك بازيگر نقش ديگري را بازي مي كند؟

دوم اينكه ، آنها نمي خواستند فيلم بسازند يا به جزئيات بپردازند. يك فيلم مي تواند بهانه اي باشد يا پوششي براي يك مصاحبه از نوع اپراي Winfrara براي كشف جزئيات و محتواي زندگي مردم. اين اتفاق تا حدودي در رادش اتفاق افتاد ، اما يوسف تايوري با آن مخالفت كرد و قضات نپرسيدند كه چرا اين بازيگر 42 ساله با درآمد خوب با پسر عمويش در خانه است؟ آنها مهمترين سال را نپرسيدند و هميشه بر كسالت او تأكيد شده بود و در ذهن تماشاگران رابطه او با پسر عمويش ذاتاً ناراحت كننده بود.

5- به گفته طنزپرداز ، مجري ، ميهمان ، حامي مالي و خواننده كساني هستند كه چهار ستون تلويزيون را مي سازند.

از كلمه “آمار” و آنچه من از استاد شفيعي كدكني آموخته ام ، “الگويي” ايجاد مي شود.

اگر قاعده را “مدهمي” “دورهمي” قرار دهيم ، انحراف از قانون در “مهكات” به طور معمول توسط استاد مانند استاد مديري زير سوال نمي رود و منجر به برهنگي ذهني و پيش زمينه در مقابل او مي شود. به نظر مي رسد يوسف تايوري رسماً فرار كرد

آنچه من از استاد آموخته ام اين است كه “تكرارها” در اين انحراف م areثر است و تفاوت بين Zephaniah منصور براي فركانس يا فركانس تحريف شده يا برنامه هاي مبتني بر بحث بايد فراتر از اين انگيزه باشد. هنوز هم ممكن است براي قضاوت خيلي زود باشد.

6. به جاي ديدن ، به اتاقي كه رادش و پسر در آنجا آمده بودند گوش دادم و احساس نمي كردم چيزي از دستم برود. اين سبك افسراني است كه برنامه تلويزيوني را مي سازند ، اما قالب آن راديو است. اگر اين امر عمدي باشد ، بايد “فوق العاده” “تكراري” باشد و “راديو هفت” بايد ادامه يابد و اگر مي خواهد در تلويزيون باشد ، نبايد باشد ، يك نقص است. آن را از دست ندهيد

7. در حين اجراي برنامه به ميزباني رضا ناجي ، خانم فلورا از سام خواست كه در سكوت صحبت كند.

ايده صحبت بدون لهجه و زبانهاي فارسي لهجه اي ندارد اما اشتباه است. شهاب حسني نيز با شوخي در حمرفيك اين اشتباه را مرتكب شد.

من لهجه تهراني هم دارم اما شما لهجه تهراني و لهجه گيلاني نيز داريد لهجه گيلاني و ديگران نيز لهجه دارند و اين ايده كه فارسي بدون گويش صحبت مي شود. البته به دليل سرمايه يا رسانه هاي عمومي ، اين روند وجود دارد.

مردم اصفهان آن را “خوب” مي نامند “خوب” و مردم تهران آن را “خوب” مي نامند و هر دو گويش هستند ، و “g” و “e” هر دو نقش “است” را بازي مي كنند ، نه گويش سابق يا دومين!

تهراني هاي قديمي از كلمات “رستوران” ، “گلو” ، “سوهان” و “بخشش” به عنوان “رستوران” ، “گلو” ، “سحون” و “توتون” استفاده مي كردند.

8- دقيقاً مشخص نيست كه قضات چه كاري انجام مي دهند ، چه موقع و چگونه شمارش مي شوند و خود داوران چگونه قضاوت مي كنند. داوري در “عصر جديد” نيز خودسرانه است.

در اين ميان ، به نظر نمي رسد صحبت هاي روانشناس با تمام آرامش ، ربطي به برنامه داشته باشد. ضمناً ، هر برنامه تغيير مي كند تا بيشتر مربوط به مهمان باشد.

9. گرچه تأكيد بر زمان است ، اما افسران عزيز ناگهان وقت مي گذارند و مي گويند آنچه قلب غمگين ميهمان مي خواهد! اگر قرار باشد در 10 دقيقه صحبت كند ، دكتر پور خوزه نبايد وقت گذاشتن در 88 بحث را براي كسي آسان كند!

10- اگر دانشجو ، يوسف و پسر عمويش كه از كويت بازگشته اند ، بدون توجه به سن و وضعيت مالي ، برنامه ويژه اي را برطرف كنند!

با اين حال ، “جعلي بودن” آن غيرقابل پيش بيني است و كافي است دوباره نام منصور زبيتي را بر روي آن جستجو كنيد.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.