پنجشنبه ۰۸ آبان ۹۹ ۰۵:۴۰ ۲۸ بازديد
نكاتي درباره بازاريابي از طريق ايميل كه بايد بدانيد
پيام هاي ايميل يكي از كم سرزده ترين اشكال بازاريابي است. مشتريان مي توانند هر زمان كه بخواهند مشترك شوند يا اشتراك خود را لغو كنند. آنها اين آزادي را دارند كه آيا مي خواهند با باز كردن ايميل شما از ارائه فروش شما لذت ببرند يا آن را ناديده مي گيرند و آن را …
نكاتي درباره بازاريابي از طريق ايميل كه بايد بدانيد
پيام هاي ايميل يكي از كم سرزده ترين اشكال بازاريابي است. مشتريان مي توانند هر زمان كه بخواهند مشترك شوند يا اشتراك خود را لغو كنند. آنها اين آزادي را دارند كه آيا مي خواهند با باز كردن ايميل شما از ارائه فروش شما لذت ببرند يا آن را ناديده مي گيرند و آن را …